AMERIKAANS SPARERIBS LINE WORMERVEER

Recentebeoordeling


3,5 sterren uit 2835 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Amerikaans Spareribs Line Wormerveer. Meer weten? Ontdek meer

28 nov 2022 om 22:42 Ik heb twee en half uur op het eten moeten wachten. Uiteindelijk was ook eten steen koud.
27 nov 2022 om 18:14 Jammer dat het zolang duurde voordat het eten er was
26 nov 2022 om 23:03 Snel bezorgd, vlees kan beter, en helaas patat gekregen in plaats van aardappelschiifjes.
23 nov 2022 om 20:32 Bezoring kwam bijna ander half uur later dan de afgesproken tijd. Echt slecht! Patat was nat Kortom nooit meer!
21 nov 2022 om 19:46 Heerlijke spareribs en patat!
21 nov 2022 om 15:34 1 kilo spareribs besteld. Waren erg lekker en goed bereid. Alleen jammer dat je er geen saus bij krijgt.
20 nov 2022 om 21:07 Bestelling op tijd geplaatst. (1,5 van te vore )Om 18:45 bezorgd tijd maar om 19:40 bezorgd en bijna koud. Heb ik uiteraard gebelld en wordt mij vertelld,dat bezorgen kan op elk moment komen.na 20 min was hij uiteindelijk. Te laat 1 uur. Nooit meer!
19 nov 2022 om 20:16 Altijd lange wachttijd maar alsnog eerder dan gemeld. Wij vinden het eten altijd heel lekker sparibs bbq. Nu eens een kilo gedaan alleen zelf vergeten dan saus los te bestellen ;( altijd zo lekker de uiensaus. Eten was warm en mals.
19 nov 2022 om 18:31 Bezorgd bij een ander huisnummer. Kreeg afgekoeld eten.
18 nov 2022 om 20:31 Niet bezorgd op de aangegeven tijd, na het bellen (melding is onderweg) nog een half uur moeten wachten.. eten was lauw
17 nov 2022 om 20:29 Om vier uur besteld met het verzoek om 18.00 uur bezorgen. Tegen half zeven een keer bezorgd. Spareribs waren droog als gort. Zal daar niet meer bestellen.
17 nov 2022 om 19:50 Super slechte service iemand die bijna geen Nederlands kon (aan de telefoon) en ook nog eens veel te lang moeten wachten op het eten Het eten was best lekker eerlijk.